xinetd a libwrap

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Březen 27 16:53:46 CEST 2001

:> Zdravim
:>
:> pokial sa nemylim tak v xinetd.d sa da specifikovat only_from
:> service ftp
:> {
:> blabla
:> only_from=localhost
:> blabla
:> }
:>
:> ale je mozne ze sa mylim lebo v xinetd smo sa moc nevrtal

tak tak .. v tomto pripade sa mylis ..  :-{))

naozaj mi to robil libwrap a bolo treba definovat service podla nazvu
binarky t.j in.proftpd