Nezvany host (attack)

Jan.Tomasik na iccc.cz Jan.Tomasik na iccc.cz
Úterý Březen 27 20:28:44 CEST 2001

Jadro 2.4.x je potreba pouze pro mulithread verzi, pokud ji nepouzijete
funguje i s 2.2.x ( obcas spadne - nezkoumal jsem proc)

Martin Duda <Martin.Duda na hrad.cz> na 27.03.2001 16:14:33

Odpovězte prosím  -  linux na linux.cz