prehravani videa

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Úterý Březen 27 21:13:00 CEST 2001

Laubrino wrote:

> Cau lidi.
> Chci v Linuxu prehravat video (standartni MPEG-1), ale vzdycky se to desne
> skube. Pouzival sem ZZplayer. Pritom ve Win to jede, no uplna nadhera. Mam
> RH 6.2 CZ a graficka karta je S3 Virge DX/GX/... s HW podporou MPEG, xserver
> SVGA (predtim sem mel S3V, ale se stejnym vysledkem). Tak jestli to jde
> rozchodit, tak mi prosim poradte. Jo a procesor je Pentium 166 MMX, takze
> bez HW akcelerace to asi ani nikdy nepude. Hlavne nechci slyset, ze si mam
> koupit novej HW :-)

No dobre - tak si doprogramujete akceleraci pro tuhle kartu do Xfree :)
taky reseni :) Bude potreba sehnat si dokumentaci podepsat nejake ty NDA
atd...

Ale mozna predtim zkuste jen tak ze cviku prelozit a vyzkouset mplayer -
ten se taky asi bude mirne skubat taky, ale co nadelate...
(mel by byt na sourceforge.net)

kabi