Jak provest chroot bindu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 27 22:59:42 CEST 2001

Boško Jaromír wrote:
: Pokousel jsem se spustit bind-8.2.3-0.6.x na chroot
:
: named -u named -t /var/BIND
:
: Vse probehne jakoby v poradku ( v /var/BIND/var/run se objevi named.pid s
: cislem)
: ale nakonec jen named konci v core.

	Treba mu chybi nejake knihovny a specialni soubory (napriklad
/dev/null).
:
: Myslim, ze to ma neco spolecneho s syslog ( /dev/log not found).

	Tak mu tam nejaky syslogd spustte (napriklad holelogd).

: Je nekde nejake HOWTO o tomto. INSTALL se mi zda skoupy.

	Nevim. Podivejte se do meho bind-chroot -
ftp;//ftp.linux.cz/pub/linux/people/jan_kasprzak/bind-chroot/
Tam najdete, co vsechno ma chrootovany strom obsahovat.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //