Reiser FS - zkusenosti ?

Úterý Březen 27 23:29:43 CEST 2001

On Tue, 27 Mar 2001, Jan Kasprzak wrote:

> BTW, potreboval bych rozjet ReiserFS na kernelu 2.4 tak, aby
> umel:
>
> - kvoty (se zachovanim funkcnosti kvot na ext2fs)
> - NFS v2 (lepe i v3)
> - opravy chyb ReiserFS, ktere se objevily od kernelu 2.4.2.
>
> 	Jak se tohoto ma dosahnout? Nektere opravy jsou ve 2.4.3pre,
> nektere i v -ac. Z ceho vychazet a ktere patche stahnout?

To asi bude tezky. Separaci na jednotlive patche ma jen Alan a Linus ve
svych mailboxech. Alan posila do l-k prehledy, co -ac patche obsahuji, ale
je to dost orientacni. Takze asi nezbyde nic jineho, nez projit cely patch
a divat se, kam to zasahuje. O lepsim reseni nevim.

Posledni od Alana je patch-2.4.2-ac25.bz2 (vcerejsi) a Changelog i patche
jsou na adrese:

http://www.bzimage.org

Linus ma posledni patch-2.4.3-pre8.bz2 (taky vcerejsi), je k tomu
Changelog (nic lepsiho v konferenci l-k od Linuse od vydani 2.4.2
nedoslo):

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/kernel/testing/ChangeLog

U Linuse je tam nekolik jednoradkovych oprav, takze to tezke nebude.
Alanovy patche obsahuji v podstate to same (presne jsem to neporovnaval).

Ciste teoreticky ustalene veci Alan posle pred vydanim 2.4.3 Linusovi,
takze se da taky pockat... :-)

--
                        Milan Kerslager