Reiser FS - zkusenosti ?

Středa Březen 28 09:53:24 CEST 2001

On 28 Mar 2001, Pavel Janík ml. wrote:

>    > 	Jak se tohoto ma dosahnout? Nektere opravy jsou ve 2.4.3pre,
>    > nektere i v -ac. Z ceho vychazet a ktere patche stahnout?
>
> rozhodně ne z -ac, jak tady někdo doporučoval. Vyjdi z Linusova jádra,
> použij patche, které jsou na ftp://ftp.namesys.com/pub/reiserfs-for-2.4/ a
> na http://www.reiserfs.org/download.html (hlavně ty kvóty). NFS patche ani
> patche pro kvóty pokud vím nejsou ani v -ac ani ve standardním jádru,
> protože

Jak jsem uz psal: -ac i Linusovy patche obsahuji prakticky identicke
opravy. Takze tomu tvrzeni z prvni vety nerozumim. Da se prepokladat, ze
pokud jsou nejake dalsi nezbytne opravy pro ReiserFS, objevi se bud i u
Linuse (velky prusvih) nebo nejprve u Alana (maly prusvih nebo prepsani
vetsiho souvisleho useku kodu [coz neni nas pripad, protoze vsechny opravy
jsou jednoradkove a jsou tam i opravy dokumentace a poznamek]).

O stabilitu dalsich externich patchu bych mel dost strach (podle
drivejsich zkusenosti).

--
                        Milan Kerslager