Multiplatformni virus (pro Linux/Windows)

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Středa Březen 28 12:54:19 CEST 2001

Tak je to tu,
objevil se (mozna snad uplne prvni) virus, ktery napada jak PE exe
soubory pod woknama, tak ELF soubory Linuxu.
Jeho autorem je dokonce Cech (ze by opet jedno prvenstvi naseho
maleho naroda). Nastesti se zatim zda, ze se virus prilis nerozsiri -
spise jednalo o experiment.
Pokud neverite, doporucuji nahlednout na Igiho starnku
www.viry.cz, kde je rozhovor s autorem viru Benym/29A (19 let).

A zde je forwardovany mail od pana Odehnala (AVG - Grisoft) z
virove konference:

 --
Martin Hassman
VSCHT Praha