Nezkousel jste nekdo bootvat s 2.disku ?

Pavel Jurcik student jurcikp1 na feld.cvut.cz
Středa Březen 28 11:58:40 CEST 2001

 Myslel jsem si ,ze kdyz dam v biosu butovat z D
tak to normalne nabehne. Ale jsou v tom naky zadrhele.
1) odmita nabehnout LILO
    dokonce se zda ze se nechce do hdb1 vubec napsat.
2) kdyz jsem to zkousel v cfdisku nastavit tak se to jevilo,
 ze to funguje ,ale chyba lavky.
3)Dalsi otazka je pokud nahraju LILO do hda1 tak jestli
  moje matka rozbehne Wokna bez pritomnosti disku D
  jelikoz ho mam jako suplicek a beru si ho do skoly.
4)Nevite jestli funguje u Suse 7.1 ,ze LILO umi bootovat dal nez
1024 clusteru? Psali ze to umoznuje ,tak nevim.