rozchazeni woken pod linuxem.

Libor Pavlik libor.pavlik na etnetera.cz
Středa Březen 28 13:51:53 CEST 2001

tief na hit.sk wrote:

> no wine to vie ... ale wine tusim emuluje winGUI alebo tak nejak
> potom vmware - emuluje pocitac, resp. hw
> a ja pouzivam win4lin .. je to komercne ale je to najlepsie
> a najrychlejsie ...

trochu to info rozsirim (hlavne co se tyce legality pouzivani :)
win4lin - komercni - cca jiz uvedene 3000,- + potreba licence windows :(
vmware - komercni - ale zkusebni verze funguje mesic (pak se da znovu
zaregistrovat)
wine - je tusim free (GPL ?), neni to o spusteni celych windows ale jen
o poskytovani win knihoven sw psanemu pod windows - neni 100% funkcni se
vsim (viz web)

Liboru

P.S.-pokud je neco z toho spatne opravte me