Velky pocet uzivatelu a pomale prihlaseni

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Březen 28 17:03:59 CEST 2001

EHP <ehp na email.cz> wrote:
 : Dobry den,
 :
 : sfuzoval jsem dva servery a nyni je na jednom serveru cca 40000 uzivatelu
 : a vyvstal problem s pomalym prihlasovanim na FTP a pop3 (obcas dojde i k
 : timeoutu spojeni).
 : Muze byt problem ze 800 Mhz pentium III nezvladne 20 spojeni (ftp nebo
 : pop3) najednou ? Prodleva je znatelna i pri pridavani noveho uzivatele
 : (nekolik sekund).

urcite zvladne, IMHO problem je v tom ze pri spojeni pocitac musi
prehladat cele /etc/passwd

 :
 : Co s tim ?

pouzit nieco ine namiesto /etc/passwd a spol, napriklad ldap
mozno ako prvy krok by stacilo nainstalovat a vhodne nastavit
nscd

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |