Anaconda

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Březen 29 00:08:46 CEST 2001

On Tue, 27 Mar 2001 walterovi na iol.cz wrote:

> Nazdárek tučňáci,
>     při instalaci Red Hat Linuxu 7.0 CZ se nakonci instalace při formátování
> systému souborů Anaconda zasekne a hlásí chybu. Mohl byste mi někdo poradit
> a krok za krokem říct jak chybu opravit?

Jaká chyba?
Málo paměti, řadič ATA100, nastaveni HD LBA ......

Po ručním výběru balíčků - chce se to vrátit o několik obrazovek zpět
(před žrusení voleb) a potom dopředu.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.