Existuje nástroj na administráciu OpenLDAP?

Čtvrtek Březen 29 10:35:50 CEST 2001

On Wed, Mar 28, 2001 at 03:35:41PM +0200, Ján Koštial wrote:
> Zdravím,
>
> nepoznáte niekto nejaký nástroj na administráciu LDAP?
> písať všetko ručne a dávať pozor na preklepy ma nebaví...

Neviem, co presne myslite pod administraciou, ale mne sa na neajake
zakladne prezeranie a vkladanie do LDAPu osvadcil 'gq'. Mam ho ako
balicek priamo v distribucii debianu. V inych neviem.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...