beginner:pripojeni img souboru

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Březen 29 10:38:48 CEST 2001

On Wed, Mar 28, 2001 at 03:30:43PM +0200, Jan Povolny wrote:
> Dobry den,

  Ahoj,

> stahl jsem si distribuci na jedne diskete (brutusware), jsem s ni spokojeny,
  AFAIK preklep - brutalware

> ale rad bych zmenil neco na root filesystemu, ktery je ulozen v souboru
> bwroot.img. Z neznameho duvodu mi ale nejde pripojit jako loop zarizeni. Asi
> neco delam spatne.
>
> Prosim pomoc.
  Uz to pisi po 150, takze ve skratce:
  1. disk - bootdisk - FAT16 - z ni se pres loadlin bootuje
  2. disk - rootdisk - gzipped EXT2 !!! postup:
     dd if=/dev/fd0 of=image.gz
     gunzip image.gz
     mount -t ext2 -o loop image /... (kamtochces)
  3. disk - suppdisk - EXT2

  PS : Brutalware je celkem dobra, kdyz se z ni vyrazi ty cmuchadla atd. tak je
tam i dost mista na jine veci. Ja mam na ni udelany printserver
  P2S: Podpora jiz zadna, protoze Lunetic se vytvari udajne na rh6, coz se me
osobne tezce nelibi (kvuli mistu na disketach) takze podporu sem si delal sam
na sve distribuci tezko rici meno, puvodne snad Slack3.4 ale je tam z kazde
neco. Potrebujes tedy aspon libc5 monkey a muzes si tam prekladat
co chces navic (treba lpd atd)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz