problem console rozsireni

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Čtvrtek Březen 29 10:50:13 CEST 2001

> unable to open initial console.
>
> nekdo nebo neco vam posahalo /dev/console

*** Jak mohlo, proces zalohy probehl v techto bodech.

1. tar -c * |gzip >zaloha.tgz
2. zaloha.tgz vypalena na CD
3. tar -xzvf zaloha.tgz z cdcka
4. restart a pokus o nabootovani s bootovackou se spravnym rdev

> nezmenil jste po odzalohovani atributy a prava souboru?

*** Jak to hodilo chybu, tak jsem koukal na prava /dev/console, melo je ve
tvaru
crw-w-w. Jelikoz uz jsem byl zoufaly, tak jsem je zmenil na crw-rw-rw. Ale
nezabralo to. Mam tuseni, ze to nejak souvisi s tim problemem, ktery jsem
doplnil v mem druhem prispevku. Prijde mi, ze mi odpoji root a pak na nem
hleda /dev/console.

> dobre rano,
> laďa

*** Nebylo zrovna prijemne, ale to jste asi vypozoroval z tech postovacich
casu.

Jan Povolny