spatny priklad fbcon?

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 29 12:45:34 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Gratz Jaroslav wrote:

> Tohle se vola jen pri kopirovani fontu (z konzole na konzoli?) a docela
> bych i rekl, ze tady se v op->height nenachazi vyska, ale cislo virtualni
> konzoly, pro kterou se operace kopirovani provadi (ona tam ta vyska neni
> pravdepodobne na nic potreba, takze si tak ten clovek co to psal
> "usnadnil" praci a pouzil "nevyuzitou" promennou).

struktura je definovana takto:
struct console_font_op {
        unsigned int op;        /* operation code KD_FONT_OP_* */
        unsigned int flags;     /* KD_FONT_FLAG_* */
        unsigned int width, height;     /* font size */
        unsigned int charcount;
        unsigned char *data;    /* font data with height fixed to 32 */
};
#define KD_FONT_OP_COPY    3    /* Copy from another console */

grepnul jsem jadro na KD_FONT_OP_COPY a dostal tohle:
drivers/video/fbcon.c:        if (userfont && op->op != KD_FONT_OP_COPY)
drivers/video/fbcon.c:  case KD_FONT_OP_COPY:
include/linux/kd.h:#define KD_FONT_OP_COPY    3    /* Copy from another console */

pravdepodobne mate pravdu, ale jestli to tak je, musi to volat nekdo z
venku. prosel jsem console-tools-0.2.3 a nikde nic. zda se, ze tuhle
funkci nikdo nepouziva. nakonec fbcon.c je jediny driver, ktery ji nejakym
zpusobem implementuje. no nic, treba mi to casem nekdo vysvetli...

hezky den,
ladis