maskarada a ppp

Čtvrtek Březen 29 13:07:48 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Dušan Hokův wrote:

> Potreboval bych nejak nasmerovat, jak udelat maskaradu v siti ktera se
> pripojuje pres modem k inetu. Rad bych, aby kdyz je pozadavek z
> jakyhokoliv kompu na nejakou adresu venku, modem pripojil inet a po
> nejaky dobe necinnosti zas odpojil.

Potrebujete tzv. dial-on-demand. Drive se k tomu pouzival program diald
(siroke moznosti konfigurace), dnes je k dispozici vytaceni dle potreby i
primo v demonu pppd (volba demand). Ten ma ale trosku omezenejsi moznosti
konfigurace (nicmene to staci).

Neco o tom najdete treba na adresach:

http://linux.mikroservis.cz/dialup.html
http://www.fontan.cz/diald/