Nejde smazant soubor

Čtvrtek Březen 29 13:48:12 CEST 2001

On Wed, 28 Mar 2001, Martin `Murphy` Mares wrote:

> Mam takovy zajimavy problem. Potrebuju smazat jeden soubor na
> ext2. Jsem v urcitem adresari a kdyz dam prikaz "ls Docs/", tak to
> zahlasi:
> --
> ls: Docs/Makefile.am: Chyba vstupu/výstupu
> ls: Docs/manual.txt: Chyba vstupu/výstupu
> ls: Docs/include.texi: Chyba vstupu/výstupu
> ls: Docs/mysqld_error.txt: Chyba vstupu/výstupu
> ls: Docs/INSTALL-BINARY: Chyba vstupu/výstupu
> Flags

To vypada, ze je to nejaky rozbity. Udelejte na ten oddil fsck
(odmontovat, pak fsck, pokud mate starsi system, zkusil bych e2fsck
updatovat). Jinak pak jedine pouzit nejaky nastroj, ktery umi primo sahat
na HDD (ext2ed nebo neco podobneho, v tom zrusit ten adresar a pak udelat
fsck).

--
                        Milan Kerslager