Tenky vs. tlusty klient

Čtvrtek Březen 29 15:01:02 CEST 2001

> asi ste pani obaja uz dlho nepracovali na naozajstnom vyvoji

	No ja pracuji v terminalovem rezimu bezne a mohu rici, ze co se tyce
UNIX a WWW aplikaci mi stejne vice vyhovuje toto nez cely zlaty KDevelop
a podobne varianty (a to jsem i drive na iShopu apod. pouzival XWPE
takze srovnavat mohu)

> skuste si niekedy 8+ hodin denne cumiet na male pismenka na malom display a
> potom sa tvarte _vtipne_ ..

	Proc na male? 80x24 je male? Chudaci sekretarky a ucetni, ktere na tom
(navic v mizernem rozliseni (a frekvenci) a v grafice) musi v mnoha
podnicich bezne pracuji.

> alebo si nastavte velke fonty a majte katky riadok, ci posuvajte si mysou
> virtualne okno ..

	No vis, 132x63 je sice krasne rozliseni, ale i na velke (pravda za 21"
nesedim, ale 19" jo) obrazovce se spatne ctou, to uz spise souvisi s DPI
(mizernych tusim ze 72) fontu, antialiasing se skoro jeste nerozsiril,
takze grafikou si clovek nepomuze...

> P.S: pozdravujem vase oci ..

	Cenim si jich opravdu hodne, ver mi.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno