RPM > 3

Miroslav PRAGL Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz
Čtvrtek Březen 29 16:34:07 CEST 2001

na rpm verze 4 nemusite mit rpm verze 4! (fuj, tomuhle se rika rekurze, ne?
neco jako ucebnice pro SZS:"Pojmem tele rozumime tele o zive vaze do 50kg"
:-]]]]])

Tzn. na verzi4 BALICKU rpm staci posledni verze (3.x.x) SPRAVCE rpm

MP