Beginner: Prechod na jadro 2.4

Čtvrtek Březen 29 17:14:36 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Martin Smetak wrote:

> Bezim na RH 7.0, upgradnuty kernel na 2.2.17 a tak jsem si rekl,ze by
> se mi moc libil kernel 2.4.2 tak jsem ho tedy nakonfiguroval,
> skompiloval, udelal jsem si systemovku (bootoji linux z diskety) a
> jadro nabehlo, primountil se root a pote:

Asi jste do jadra nedal neco, co tam melo evidentne byt. Pouzijte
predkompilovane jadro z Raw Hide distribuce:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat-rawhide/i386/RedHat/RPMS/kernel-2.4.2-0.1.28.i386.rpm

Je v nem navic nektere dost dulezite opravy (prebiraji se od Alana i od
Linuse z jejich pre patchu) a je to rovnou se vsemi moduly....

--
                        Milan Kerslager