problem s .pl

Richard Willmann mailinglists na nocomment.sk
Čtvrtek Březen 29 20:33:36 CEST 2001

> Mam malej problem kdyz otevru HTML stranku v netscape a kliknu
> na odkaz kterej ma lokaci dejme tomu   www.localhost/mujscript.pl tak
> netscape chce soubor ukladat na disk. Co stim ???
> PS: Nacitam stranky ze serveru u kteryho sedim.

ehm, problem s nastavenim MIME al. spustania CGI skriptov al. pravami
(chybajuce X) na lokalnom web servery. Ono viac sa povedat k tomu neda ak
nenapisete aky web server pouzivate a ako ho mate nastaveny.

Predpokladam, ze mate Apacha, ten sa da nastavit dvojako (v kontexte s CGI).
Bud mate na CGI skripty vyhradeny adresar a Apache potom predpoklada ze
kazdy subor v danom adresary je CGI skript (direktiva scriptalias tusim)
alebo subor s urcitou proponou je CGI skript (direktiva AddHandler). Potom
je este potrebne povolit spustanie CGI skriptov via "Options +ExecCGI"
vnutri direktivy Directory al Location (tym location si moc isty niesom, ale
da sa to najst v dokumentaci). Potom este samozrejme je potrebne nastavit XR
pre CGI skript.

Pre CGI skripty je vhodne pripravit samostatny Apache, ktory by mal byt
chrootnuty (ja to tak pouzivam, niekomu sa to moze zdat ako zbytocna
paranoia, ale pre pokojny spanok :)

rwi