nefunguje cestina po upgrade glibc

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Březen 29 19:40:03 CEST 2001

On 29 Mar 2001 13:12:43 +0200, Milan Kerslager wrote:

: No, hlavni duvod je prece ten, ze balicek glibc (kde jsou knihovny) muze
: byt optimalizovan pro ruzne platformy (i386, i686, ...) a balicek
: glibc-common staci jen jeden (locales se optimalizuji tezko). Takze po
: kombinaci s velikosti je to uplne jasne. Skoda ze me to nedoslo hned :-)

Mne su dovody jasne a su platne, ale takato zmena imho kludne mohla pockat
na dalsiu verziu - vtedy clovek zmeny caka. Keby som nieco podobneho
urobil vo firme v nejakom "service packu", tak by mi produkt management
odtrhol hlavu a support ju po prvom zakaznickom telefonate este odkopol
kilometer daleko :-)

Ze to nie je jedno ukazuje uz to, ze tento thread existuje.
Teraz by ma este zaujimalo, akym scenarom k problemu vobec doslo,
pokial su zavislosti v balikoch naozaj spravne...

Zdravi
--
                                    Stano