SQL dotaz

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pátek Březen 30 11:13:14 CEST 2001

On Fri, Mar 30, 2001 at 09:47:04AM +0200, Blasko Marek wrote:

> no group by potrebuje abi bol dany stlpec vypisany co je chiba v tomto
> je v tom ze ten stlpec je tam dany dvakrat ;) (vymenovany a aj v *)
to je hlupost! stlpec tam kludne moze byt aj stokrat. Ale tuto pri id, *
je chyba v tom, ze oracle to berie ako operator nasobenia!!!
Ale dobre ste zatazeny na tu * tak vam napisem dotaz kde si ju mozete pouzit.
select * from tabulka group by <a teraz vymenovat vsetky stlpce>   <- pozor *
tam nemoze byt.  Ale je vam jasne, ze to je nieco ine.

		Hanus