PHP+MYSQL+CESTINA

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Pátek Březen 30 12:38:27 CEST 2001

Myslim, ze za to co vidite na obrazovce je zodpovedny prohlizec, nebo server
(pokud tam mate nainstalovany nejaky modul pro konverzi znaku) - mysql za to asi
nemuze urcite, zkuste do sekce <head></head> generovaneho dokumentu doplnit

- to pro prohlizec

Na strane serveru se domluvte s Vasim adminem, za flasku nebo tak nejak.

news: cz.comp.lang.php

M.N.