presmerovani DISPLAY

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pátek Březen 30 13:19:29 CEST 2001

On Fri 30. March 2001 12:54, you wrote:
> Zdravim
>
> Pouzivam na serveru SSH (ne OpenSSH, ale klidne budu, kdyz mi to pomuze).
> Potreboval bych, aby se mi po nahlaseni z jineho stroje presmeroval na
> tento stroj DISPLAY. Neco jsem nasel v konfiguraci, ale budto jsem to
> nepochopil, nebo je to neco jineho. Nevite nekdo jak na to ?

strucny postup (z pocitace u ktereho sedite a chcete mit na nej presmerovany
vystup):

xhost +jmeno_pocitadla (jmeno serveru, na ktery se pripojujete - aby mohl
spolupracovat s vasim pocitacem)
ssh bla_bla_bla
export DISPLAY = "jmeno_kam_ma_jit_vystup:0"
... a muzete zacit spoustet.. xkove aplikace budou zobrazovat svuj vystup na
pocitaci, jeho jmeno bude uvedene v promenne DISPLAY

Tomas Knaifl