presmerovani DISPLAY

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Březen 30 14:41:43 CEST 2001

Dobry den,

On Fri, Mar 30, 2001 at 01:32:16PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> PS: Ono to jak pisete cele skutecne funguje, ale misto ssh muzete pouzit
> telnet a IMHO je to to same => X-protokol bezi nesifrovane.

ssh jeste navic umi komprimovat a usetrit tak sirku pasma.
Zkousel jsem si pres modem na svuj pocitac doma spustit Netscapa
v praci a pokud jsem mu nezadal komprimaci, tak jsem u toho
usinal... A pak ty ucty za telefon :-(

> PPS: Ale mozna jsem uplne mimo misu ja a rad se priucim.

no, prinejhorsim jde jeste o dalsi aspekty, ktery ma ssh zvladly
a o ktery se telnet nestara, jako:
- vite, ze se pripojujete opravdu na ten pocitac, na ktery chcete
  (man-in-the-middle)
- uz prihlasovani je sifrovany (odposlech hesla)

Proto byl taky vyvinut ssh, ze... Je treba byt trosku paranoidni a
chranit se pred temi zlymi chlapci z Inet-u :-)

> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                 FoNet, spol. s r. o.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek