FTP

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Březen 30 15:52:33 CEST 2001

> No, byt vami, zmenil bych FTP server ciste z hlediska bezpecnosti. Pokud
> vim, wu-FTP je derave jak emental. Prakticky co 14 dni, to vaznejsi problem.
> Nedavno tu bezel thread o tom jaky server kdo doporucuje.

Tak toto je IMHO prehnane stanovisko. Predtym tu kazdy vychvaloval
proftpd, ake je super a tak a ono poslednou dobou ma tiez kazdu chvilu
update. Ja by som povedal, ze su vsetky rovnake co sa tyka tej
bezpecnosti, len ta user-friednly cast je rozhodujuca.

 --
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2