FTP

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Březen 30 15:24:00 CEST 2001

Spojim 2 odpovedi dohromady..

"M. Foltyn" wrote:
> delete  yes guest
> overwrite yes guest
> rename  yes guest
>
> guestuser *

K tomuhle dodatek, ze toto patri do /etc/ftpaccess a jeste je treba
zajistit, aby uzivatele meli ve svych home adresarich alespon zakladni
soubory, aby jim fungoval vypis adresaru - inspirujte se u uzivatele ftp
v /home/ftp (alespon u RH je to takto).

Tomáš Vondra wrote:

> No, byt vami, zmenil bych FTP server ciste z hlediska bezpecnosti. Pokud
> vim, wu-FTP je derave jak emental. Prakticky co 14 dni, to vaznejsi problem.
> Nedavno tu bezel thread o tom jaky server kdo doporucuje.

No, ne ze bych se chtel dohadovat, ale posledni security problem s
wu-ftpd, ktery umoznoval remote roota je z konce cervna 2000, zatimco
problemy s ProFTPD byly naposledy minuly mesic. To samozrejme nic nemeni
na tom, ze wu-ftpd nema hezkou minulost co se tyce bezpecnosti (no,
podle me ProFTPd taky ne, ale ...). Nedavno tu byl doporucen daemon
vsftpd (k dohledani na freshmeatu), ktery je psan v tomto ohledu (podle
autoru) velmi pozorne a zamykani v home adresari samozrejme take umi.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !