FTP

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Březen 30 17:48:57 CEST 2001

"M. Foltyn" wrote:

> tak to mam asi specialni rh :-). mam rh6.2, wu-ftpd-2.6.0-14.6x a v
> adresarich uzivatelu nemusi byt nic. proste adresar je uplne cisty,
> dokud si do nej uzivatel neco nezapise (hovorim o uzivatelich, kteri
> prostradnictvim ftp spravuji sve weby). navic jako shell maji
> nastaveno /bin/false .

Jojo, mate pravdu, spletl jsem to s jinym ftp daemonem :-(

Dodatek k minulym mailum - ten uzivatel musi mit v /etc/passwd v ceste k
home adresari /./, coz urcuje ten home, ve kterem ma zustat (
uziv01:x:505:110::/home/uziv01/./:/bin/true )

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !