Tenky vs. tlusty klient

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Březen 30 18:16:01 CEST 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Jinak pomerne souhlasim, jen s podivem, ze nejprve uvazujete o pomerne
> rekneme kolenovem reseni a pak se klanite ke komercni nabidce SUNu se
> vsemi vyhodami i nevyhodami (skutecne se financne prohnete jednak za
> znackovy HW JENOM od SUNu, protoze jinak se Vam na to vykasle (co na
> tom, ze Seagate HDD v obchode stoji 10, SUN ho s klidem dava za 20-25
> kkc) a servis) - na tom chcete nakonec usetrit?

No, ja tuhle debatuji nesleduji od zacatku, ale my u nas ve skole taky uvazujeme
o serveru SUN + stanice SUNRay. Oni to ted davaji za pomerne vyhodnych podminek.
Vychazi mi to levneji, nez kdyz se nakoupi PC.

                             Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky