Jak vypalim CD pro PSX ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 30 18:56:47 CEST 2001

On Fri, 30 Mar 2001, Rene Seifert wrote:

> Pekny (konecne) jarni den,
>
> potreboval bych poradi, jaky software pouzit na vypaleni CD pro PlayStation
> po Linuxem. Kdyz pouziju postup
>
> dd if=/dev/cdrom of=/nekde/cd.img    (vytvoreni obrazu CD)
>
> a potom pomoci cdwrite s parametrem -data vypalim, tak jsou nefunkcni.

Asi nijak na CD jsou vadné bloky které normální vypalovačkou nevypálíš,
jak to kopírovat a používat je částečně popsané v knize:
Tipy a triky - Vypalování CD - vydal unis publishing, autor žádný
ISBN 80-86097-46-3

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.