savelines console

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Pátek Březen 30 19:11:59 CEST 2001

Dobry den!

Potreboval by som zvacsit pocet riadkov, ktore sa na virtualnej
konzole daju odskrolovat spat. Nepamatam sa ci sa to da
zmenit pri kompilacii kernelu, ale rad by som sa jej vyhol.
Hladal som v baliku console-tools, ale bez vysledku.

Druha vec co mi vadi je, ze ten buffer sa maze pri prepinani
vty, t.j. ked sa prepnete na inu vty a potom spat tak vam
uz shift-PgUp nic z historie neda. Predpokladam, ze tato
"feature" je tam zadratovana. Ale aj to prve by mi dost
pomohlo.

BranoZ

PS: Ak mozem poprosit tak odpovede CC: na moju adresu. Dakujem.