Netcat - EOF?

Pátek Březen 30 18:34:59 CEST 2001

Jan Pavlik <gandie na fatboy.cz> wrote:

-> Kdyz pouzivam netcat takto:

-> #!/bin/bash

-> if cat mail.txt | nc 192.168.0.1 800

fuj, pouzivajte

nc 192.168.0.1 800 < mail.txt

->     then
->         exit 1;
->     else
->         exit 0;
-> fi

ale zmysel to ma len taky ze ked nc vrati exit kod 0 skript vam vrati 1,
inac vam skript vrati 0.

-> Kde na danem pocitaci na portu 800 posloucha primo qmail-inject, jak
-> netcatu reknu, kdzy je konec souboru at skonci? Vzdy mu musim dat nejaky
-> timeout (-w). A jak ho donutim aby mi vracel spravne exit kody? Vzdycky
-> vypadne exit 0....

vyzera to na nejaku chybu mne spravne konci aj spravne vracia return kody.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 How does cat play with mouse? cat /dev/mouse