Kpackage a rpm 4.0.2 - castecne vyreseno

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Březen 30 20:20:44 CEST 2001

Dobry den!

    Po instalaci rpm 4.0.2 prestal na RH 6.2cz fungovat
kpackage z KDE 2.1. Vzal jsem tedy balicek kdeadmin-2.1-0.6x.2.src.rpm
a prelozil ho u sebe s nainstalovanym rpm 4. Funguje to.
    Nicmene, je to ponekud nestabilni. Napriklad pri vyhledavani souboru

v rpm databazi se to bezpecne sesype. Pujde s tim jeste neco udelat,
nebo to nema cenu? Nekde na www.kde.org jsem se docetl, ze vsechny
balicky musi byt kompilovany stejnym prekladacem. Cele KDE se mi
ovsem prekladat nechce ... ;-)

                             Miroslav Lednicky

P.S.: Videl jsem uz src balicky KDE 2.1.1 pro RH. Daji se pouzit tytez
balicky
pro RH 7.0 i RH 6.2?

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky