Forbidden register spilled ... ruzne verze gcc a as ???

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Pátek Březen 30 20:23:10 CEST 2001

Dne Čt, 29 bře 2001 jste napsal(a):

> Pravda, Mandrake uvadi 100% binarni kompatibilitu s RedHatem, ale ma to
> par hacku. Podstatny je ten udaj
>
> gcc-2.95.2
> Jadra rady 2.2.x maji totiz doporuceny kompilator gcc 2.7.2.3
> Viz dokument /linux/Documentation/Changes   -   dokumentace k jadru.
> (Rozbalte jadro  linux......tar.gz)
>
> Takze s gcc-2.95-2 to nepujde. Muzete se pokusit nainstalovat kgcc z
> RedHatu (ale pozor na zavislosti).
> Je mozne, ze Mandrake vydal sve kgcc...mdk, zkuste jej najit. Ja jsem po
> nejake dobe rezignoval a prelozili jsme jadro 2.4.2 - slape jak hodinky
> [...]

Mandrake 6.1, neco z RH6.2 a dalsi prubezne upgrady z rpmfind.net :)
Tzv. Messy Linux :))))

CD s Mdk 7.2 mam doma, myslite, ze bych mel zkusit kompletni sadu odtamtud? No -
asi bych tim nic nepokazil, ze?

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;