KDE 2.1 - háček a čárka v Koffice

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Březen 30 23:49:23 CEST 2001

On Fri, 30 Mar 2001, Michal Fikejs wrote:

> Upgradoval jsem KDE z 2.0 na 2.1 a k mému úžasu když chci v nějaké aplikaci
> Koffice napsat "ň", nebo "ó" tak mi to z neznámích důvodů nejde. Při stisku
> klávesy háček/čárka se objeví tento znak okamžitě a umístí se tak před
> písmeno, nad kterým ho chci mít.

Neupgradoval jste na 2.1.1? Ja jsem totiz vecer narazil na presne stejny
problem. Najednou neslo napsat velke C. Nepamatuju, ze bych na to kdy byl
narazil kdyz jsem mel 2.1.

Jeste jsem ale neresil co a jak.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.