chuba pri kompilacii

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Květen 1 02:02:54 CEST 2001

On Mon, 30 Apr 2001, Stano Paska wrote:

> isiel som podla IP-Masquerade-HOWTO

> nezabudol

> asi ano

> ano
>
> Stano.
>
> P.S. dnes to vyskusam este raz...

Skuste smazat celý adresář /usr/src/linux z znovu tam rozbalit zdrojáky,
mě se po jednom nezdařeném překladu tam zůstalo smetí a potom to nešlo
přeložit a make mrproper s tím nehnul.

Pokud to nepůjde pošlete mi soukromě váš /usr/src/linux/.config a skusím
to s vašema volbama přeložit u sebe.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne