Propojeni dvou linuxu krizenym TP

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Úterý Květen 1 15:53:31 CEST 2001

Zkousim propojit dva počítače s linuxem pomocí krizeneho TP kabelu a nedari
se mi to rozchodit. Pokud na jednom pocitaci nabootuju do Windows, tak si na
ten druhej linux normalne pingnu, prihlasim se pomoci ssh, ale z linuxu na
win zase ani ranu (tedy ani ping...). Protoze to z win jede, tak to nevypada
na spatnej hardware ani kabel, takze to vypada na nastaveni linuxu...
Pouzivam adresy 192.168.1.1 a 192.168.1.2 s maskou 255.255.255.0. Ve stroji
192.168.1.1 je jeste jedno rozhrani (eth1) pro pristup na internet a zapnuty
ip_forwarding a maskarad, takze na tom druhem mam defaultni gateway
nastavenou na 192.168.1.1. Vypis ifconfig mi na obou pocitacich nahlasi
rozhrani eth0 s uvedenymi konfiguracemi, ale spojeni presto nejede. Nesetkal
se jiz nekdo s necim podobnym?
Diky za jakekoliv natuknuti.

Zdenek D.