SO 5.2 a ttf fonty

Vojtech Albert Borek borekv na vscht.cz
Úterý Květen 1 17:52:54 CEST 2001

Sice SO nepouzivam, ale TTF jsem do Linuxu dostal nasledovne:
v adresari, kde jsou fonty (napr. /usr/share/fonts/ttf) nebo (pokud jsou
naistalovany na stejnem stroji Widle, napr mnt/c/windows/fonts -adreasr
fonts ve Widlich), se spusti prikaz ttmkfdir > fonts.dir. Je vytvoren soubor
fonts.dir. A vyse uvedena cesta se prida do souboru
/etc/X11/config/XF86Config. Po dalsim startu X-Serveru jsou fonty k
disposici a pomoci Spravce znakovych sad v KDE je mozne je dat k disposici.
Takhle by to mohlo fungovat. Mam sice RH, ale snad to bude stejne.
Albert
--
Vojtech Albert Borek laicus OP
 borekv na vscht.cz tel. 0608 051789

> Dobry den
> mam jeden skromny dotaz. Vlastnim spoustu ceskych TTF fontu. Zajimalo by
> mne, jestli je mozne je implementovat (pouzivat) v StarOffice 5.2. Mam
Linux