isdn - euromaster data

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Květen 1 17:49:58 CEST 2001

On Mon, 30 Apr 2001 08:38:30 GMT, Hanus Adler wrote:

: nicmene kdyz jsem se k nemu pripojil po seriove lince, nedostal jsem z
: nej zadnou odpoved, zadne echo ani odpoved na AT prikaz.

: Technicka podpora telecomu mi poradila (cituji) "zastrcit cedecko".
: V navodu je, ze mam nainstalovat drivery z cedecka. Nikde nic o AT
: prikazech.

Hm, tak skuste zastrcit CD-cko :-) Vazne, su zariadenia, ktore
sa daju do rezimu AT prikazov zapnut, ale konfiguraciu treba
urobit z win. Ked som si isdn vybavenie vyberal ja, tak niektory
z kandidatov na tom bol presne tak, ale uz si nespomeniem, ktory.
BTW, nakoniec som kupil extra telefon a extra data.

Zdravi
--
                                          Stano