Mereni linky a zakazniku

Marek Barton bivoj na pohoda.com
Středa Květen 2 00:20:28 CEST 2001

> resim problem, poskytujeme internet nekolika zakaznikum. Prozatim vse slo pres
> proxy server a na zaklade toho jsem je zpoplatnoval. Nicmene nyni mame merenou
> linku a zacinam mit problem s tim, co uctovat, jelikoz dost datovych toku jde
> pres postu, kterou jsem prozatim nemonitoroval. Nekde jsem vycetl, ze nejlepsi
> bude asi prejit na maskaradu a na zaklade toho je uctovat (program ipac),
> nicmene nedokazu si predstavit jak nastavit sledovani posty, jelikoz nekterym
> zakaznikum posta konci u nas a nekteri maji postu na svych serverech a ja ji tam
> [...]

a proc to resit s tou postou tak slozite. Predpokladam podle toho co
pisete, ze zakaznici maji svoji pevnou linku s danym rosahem ip adres.
Napr. vyse zminenym Ipacem budete merit odchozi traffic na dane ip
adresy. Pokud nekomu chodi posta na vas server, tak si ji musi stejne
stahnout, aby si precet => stejne data protecou na jejich ip adresy a to
uz ipac zmeri. Samozrejme to neresi situaci, kdyby si postu z vaseho
serveru tahali od jinud, ale to se da osetrit.

M.Barton