Kernel panic: No init found

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Středa Květen 2 07:20:39 CEST 2001

 S> Linux RH 6.2 mi po spusteni hlasi nasledujici
 S> "Kernel panic : No init found. Try passing init= option to kernel".
 S> Predpokladam ze asi vsichni vite co s tim.Ja jsem zacatecnik,takze
 S> ocenim kazdy tim jak na to.

Kdyz zapnete PC provedou se testy BIOSU, pak se zavede LILO, ktere
spusti
kernel. Kernel vypise takove ty informace o tom, co vsechno zavadi a
pak se
snazi spustit program init. Jenomze ve vasem pripade ten program
nenajde.
Pricin muze byt mnoho. Napriklad v kernelu je nastaven udaj o tom na
ktere
partici HD se vlastne init nachazi. Mate tento udaj spatne. Nebo mate
opravdu
samotny init smazan, apod.

                              *Pizi*

... Za kazdym uspechem muze je zena, ktera nema co na sebe.