Instalace NT po Linuxu

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Květen 2 09:40:08 CEST 2001

Jan Kasprzak wrote:

> :  FK> takze otazka mala mozno zniet. Preco pod RH po nainstalovani nie
> :  FK> je v
> :  FK> jadre podpora NTFS...?
> : Protoze vetsina lidi ji nepotrebuje a proc potom zvetsovat kernel
> : nepouzivanym
> : kodem.

Myslim, ze se to hodi vice lidem, nez treba RAID.

>         Hlavni duvod IMHO je, ze podpora NTFS prilis nefunguje
> a muze vam sezrat data. Asi nikdo nema zajem podporovat legacy OS.

Jak muze neco, co je pro cteni sezrat data?

                      Miroslav Lednicky

P.S.: Pouzivam to a ctu s tim Win 2000 partition a je to v pohode.
Vyskytnul se mi jen problem u nekterych souboru s ceskymi znaky.
Haze to chybovou hlasku, ale stejne ho to nakonec precte. Je to ovsem
vyjimecne. Kdyz jsem s tim cetl NT 4 partition, tak nebyl vubec
zadny problem.

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/