Instalace NT po Linuxu

Libor Mitrenga libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Středa Květen 2 09:36:24 CEST 2001

> Takhle to mysleno nebylo. Proste jsem tim chtel rici, ze uz je dnes dost
> lidi, kteri to uplatni. A zacatecnik, ktery to ma doma, kvuli tomu musi
> kompilovat jadro.

IMHO: Je pravda že se snaží do distibuční verze dávat rozumné věci, pro
možnost instalace (tam RAID je potřeba, na NTFS Linux nikdo asi instalovat
nebude). Ale je pravda, že třeba takový RedHat se blíží k distribuci, kde v
jádru je zakompilované zkoro všechno. Pro server si odborník určitě vždy
jádro zkompiluje podle svých potřeb. Pro začátečníka by opravdu bylo vhodné
jádro, kde by prakticky bylo vše, bez ohledu na velikost.

LM