Propojeni dvou linuxu krizenym TP

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Květen 2 13:46:50 CEST 2001

> Routovaci tabulky jsou IMHO v poradku (tzn. na 192.168.1.2 mam pouze
  To bych nerekl. Rikal jsi, ze linuxovy stroj dela zaroven masqaradu. Jak
mas nastavenou celou sit? Pouzivas zde prilis malo siti a IP adres na tolik
rozhrani, IMHO mas na linuxu na 2 rozhrani stejnou IP nebo sit, coz
urcite nebude fungovat.

> defaultni route na 192.168.1.1 pres eth0 a na 192.168.1.1 mam route pro sit
> 192.168.1.0 pres eth0, ostatni routy vedou jinam) . Po dvouhodinovem
> prohledavani webu zacinam mit pocit, ze na vine nebude konfigurace linuxu,
> ale spis typ karet - jsou to totiz zde v konfere i jinde toli "vychvalovane"
> 3Com 3c509b ISA PnP karty... Takze mozna ze bude problem spise v nastaveni
  V tech kartach to neni.

> ISA PnP nebo jinde. Kazdopadne se na linux pres dostanu z pocitace
> nabootovaneho z windows, pripojim se na linux pomoci ssh, ale z toho linuxu
> na kterej jsem pripojenej uz ping na ty windows nejde...
  To opet ukazuje na spatne nastavene tabulky na linuxu. Proste nevi, kam
ma poslat dato, tot vse.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''