linux a windows na jeden disk

Petr Malát petris na cmail.cz
Středa Květen 2 15:26:51 CEST 2001

At 30.4.2001 8:30:00, you wrote:
>cau lidi potrebuju poradit.  Mam prac. stanici s windows :-(  a chtel bych k ni nainstalovat linux RH 6.2 disk mam rozdelen fdiskem pod win. Jak na to, popr. je lepší nainstalovat nejprve linux a do nej win?
>Diky vsem

linux nainstalujte jako druhej, protoze win by vam smazal lilo a musel byste instalovat novej bootmanazer
jinak ten disk rozdelte nak takhle treba linuxovym cfdisk:

win
extented
    /boot  doporucuju tak 20 mega  i kdyz staci jen adresar v / ale oddil se mi zda lepsi ja tam mam i malou distribuci kterou opravuji tu velkou , kdyz v ni udelam neco, co sem delat nemel
    swap  sice muzete swapovat do souboru (jako win) ale takhle to je lepsi
    /
--
Petr Malát