HCF Modem pod Linuxem Chodi... Me i nekolika jinym... Nehodlam se opakovat ...

Tuma ondra.tu na atlas.cz
Středa Květen 2 16:00:59 CEST 2001

> Hmmm ... mozna mam vlci mlhu nebo uz starnu, ale at se divam, jak se
divam,
> drivery pro rozchozeni HCF modemu tam nikde nevidim. Naopak tam jasne a
> zretelne vidim napsano, ze se jedna o winmodemy, ktere se pod Linuxem
rozchodit
> nedaji :-(((¨

Jak se to vezme, modem ktery se mi ve woknous hlasil jako HCF Modem me pod
tucnakem bezi s ovladacema HSF ??!!??, tak si to preberte jak chcete

> Leda ... mozna blbost ... nepletete si nahodou HSF a HCF????
ok, nestudoval sem ty stranky do podrobna, jen sem hledal ty co na ne uz ten
odkaz z peunginu nechodil.

Uprime rodil techto dvou zkratek sem studoval kdyz sem se pokousel rozhodit
ten muj modem.

Ondřej Tůma
ondra.tu na atlas.cz;
ondrej.tuma na techworld.cz      www.techworld.cz