rpm-3.0.5

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Květen 2 17:47:17 CEST 2001

Zdenek Jedlicka wrote:

> Mohl byste bliz specifikovat mozne problemy. Mam RH6.2 + rpm4.0.2 a na
> zadny problem jsem zatim nenarazil.

Problemy maji utility, ktere pouzivaji librpm. Gnorpm, kpackage. Kpackage
(z KDE 2.1) jsem musel znovu prekompilovat s novou knihovnou, jinak to nechodilo.

Pokud se nepouzivaji tyhle veci, tak se asi nic nedeje. Udelal jsem to jen na
jednom pocitaci,
ale myslim, ze to za tu namahu nestoji.

                             Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky