smrsh again

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Středa Květen 2 20:36:56 CEST 2001

Vazeni Linuxari.

Asi mne bude povazovat za meneceneho, ale potrebuji poradit se smrsh. CHci,
aby sendmail predal ke zpracovani mail programu /home/sorm/neco, coz je
Perlovsky skript (duvody jsou nepodstatne).

Bezne toto provadim asi na 20 systemech a vse je O.K.

Ted uz ale druhy den zapasim se systemem s RH 7.0 (pro mne novinka), kde je
sendmail 8.11.0. Mam to /etc/smrsh nalinkovano jiz tento skript, binarku
perlu a dokonce i pokus o wrapper, ale vse marno, stale dostavam 550 a ze je
Unsafe to posilat do programu. Tak uz mi zustava rozum stat. FEATURE se
smrsh je zapnuta a nechce se mi ji vypinat.

Diky za radu

--milan