Jak zakazat pristup na net

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Květen 3 07:36:19 CEST 2001

On Thu, May 03, 2001 at 07:12:46AM +0200, rustik na post.cz wrote:
> Jak udelal to, aby urcita IP adresa nemela pristup na net? Mam RH 6.2 a squida

a) na routeru vypnout forwarding a pomoci squid acls tomuto pocitaci
zakazat pristup. (takze hlavne manual squida)

 nebo

b) pomoci ipchains (najdete si ipchains-HOWTO) zakazat jakykoliv
forwarding IP datagramu z teto IP adresy

Pokud ma ale dotycny pristup i k jinym pocitacum v teto siti, muze si
na nich nastavit nejaky forwarder ci maskaradu a pristupovat na sit
zprostredkovane skrze jiny pocitac.

Priste sve dotazy specifikujte presneji.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz